sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Iholla

Tämä talviaika on ainakin mun iholle ainakin sellaista ongelmallista aikaa.
Kärsin couperosasta ja ihoni reagoi niin kylmään, kuumaan kuin stressiinkin. Eteenkin posket ovat mulla se alue, mikä on pahimmillaan tosi punainen ja ärtynyt.
Erilaisia tuotteita on tullut kokeiltua, viimeisimmäksi apteekin La Roche-Posayn seerumia ja voiteita. En voi kuitenkaan sanoa että niistä olisi mistään ollut mitään nähtävää hyötyä.

Mitä tulee ehostukseen, niin minuutit ovat aamuisin sen verran kortilla että se mitä tekee on tapahduttava todella pienellä vaivalla ja nopeasti. Ripsienpidennykset ovat olleet pitkään se pelastus, sillä meikittäkin kasvoilla on ollut niiden ansiosta hieman eloa. Nyt kun niitä ei ole, joutuu peilin edessä pakostakin viettämään hieman aikaa.


No makeup selfie



 BB-voiteet ovat kai yleisesti jo vähän menneen talven lumia, mutta mun on pakko tässä hieman hehkuttaa, sillä olen vihdoin ja viimein löytänyt itselleni sopivan BB:n ja oheistuotteet. 
Mä olen pahemmanluokan purkkihamsteri ja wc:n hyllyni pursuavat kaikenlaisista kokeiluista. BB-voiteitakin on tullut kokeiltua useita...Estel lauder, La Roche, L´occitane...
Tuosta L´occitanesta tykkäsin ja pari putelia tuli sitä käytettyäkin, mutta musta tuntui että se härskiintyi nopeasti, tai mitä lie tapahtunut, mutta voiteen mukana alkoi tulla puristettaessa aina nestettä vaikka sitä kuinka ravisteli ennen käyttöä.

Jokunen aika sitten ystäväni kertoi ostaneensa Lumenen BB:n ja kehui sitä. Satuin vielä näkemään kun hän laittoi omaansa ja huomasin eron silmieni edessä.

Sen jälkeen marssin itse Stockalle (sieltä kyllä aina saa niin loistavaa palvelua) ja sanoin kaipaavani väsyneelle iholleni jotain heleyttä ja raikastusta. Päädyin ostamaan tuon  Bright Now vitamin C BB:n lisäksi samaan sarjaan kuuluvan seerumin ja moisturizing & illuminating primerin, jota sekoitan pienen tipan BB:n joukkoon lisää heleyttä tuomaan. Seerumissa itsessään on myös selkeästi hieman jotain helmiäistä mukana.

Näitä olen nyt käyttänyt ja ilokseni voin todeta, että mun ihon kunto on silminnähden parantunut. Myös ympärillä olevat ihmiset ovat sanoneet samaa. 
Mä en ole oikein koskaan arvostanut Lumenen tuotteita joten olen todella positiivisesti yllättynyt. Ja onhan se ihan tervetullut asia myös, etteivät tuotteet laihduta liiemmin kukkaroakaan.




Kävin eilen ostamassa uuden satsin seerumia ja BB:tä. Lisäksi bongasin Sokkarilta lahjalaatikon, missä päivävoiteen hinnalla sai lisäksi myös puhdistusvaahdon. Niitä testasin heti ja hyviä olivat nekin! Bonuksena ihana sirtuksinen tuoksu.








Samalla tässä kun kosmetiikasta hehkutellaan, lisään kuvan myös mun lempihiustuotteista. Ihanan tuoksuinen seerumi, vaha ja hiuspuuteri. Mulla on tosi karkeat hiukset ja tuo seerumi tuo kivaa pehmeyttä. Hiuspuuteri taas kuohkeuttaa ja sitä kun laittaa vahan sijaan, niin seuraavana aamuna hiukset eivät ole heti ihan likaiset ja tahmaiset, vaan tarvittaessa pystyy pitämään välipäivän hiustenpesussa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oi, ihanaa kun kävit kommentoimassa! Kiitos!